Hidup Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 15 September 2012

Aktiviti Baru Aku..

Eh..eh!! Aku sekarang dah ada xtvt barula. Seronok pulaks rasanya.


Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal........................................


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





Cobaan Pertama


Tarraaaaaa..... Baru berjinak-jinak, berkenal-kenalan, berpegangan tangan dengan jahitan manik.. Ni cubaan pertama aku. Nampak tah ape-ape je kan? Tapi bile dapat siap jahit ni, teruje sangat-sangat.

Mula-mula agak mencabar jugak, pastu bile dah lame-lame, ala senang je rupenya.. Tapi aku baru try corak yang ni. 

Jom layan pic2 seni tangan aku...




Cobaan Ke 2











Yang ni paling aku puas hati sekali.. Menjadik!! Ngeh..ngehhh..ngeeehhh...




Ni la barang-barang yang aku ade untuk jahit manik. Belum profesional lagi jadi sikit je la barangnye.. Seronok buat benda alah ni, jadi ralit. Bile dah siap suka sangat.

Harap-harap xtiviti ni dapatla mengisi masa boring aku nanti.  

:-)




No comments:

Post a Comment