Hidup Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 8 November 2012

Kawan Baru Si Tommy..

Bukan main sekarang si tommy demok tu. Dah ade kawan sekarang. Dah tak peduli kat aku dah pun. Seronok sangat main kejor2 dalam rumah.


Dulu  duduk sorang2 saje.. Layan perasaan je..









Eerrrmmm... Bosannyeh..








Bersendirian je merenung masa depan..


Tapi...
















Sekarang dah ade kawan.......





 Sekarang dah berdua.. Dah ade share partnerla katekan..









Asyik main 24 jam.. Belari2 satu rumah, begurau senda, panjat sana panjat sini. Tak peduli dah kat tuan dan puan-puan dia..

Ekceli ni kucing adik aku. Nama kontot, sempena nama kucing kesayangan die yang dah mati dulu. Dia dah duduk ngan aku sebab baru pindah tempat kerja. Sebab tu la si tommy dah ade share partner.. Tempat uuuu..uuhh sekali, bekas makan je lain lain. Tapi makanan nak betukar2.. Boleh gitu? Aku makan makanan ko, ko makan makanan aku.









Tommy perkenalkan port fav die dok usha burung.. Sekarang tot pun dah pandai pi kat situ..
Legala ckit aku sekarang tommy dah ada kawan.. takdela die kesunyian lagi.. Cume kawan mengawan je belom dapat lagi. Kesian kat die.. Andartu lagi.. Huhuhu...



No comments:

Post a Comment