Hidup Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 May 2012

Menu Cuti Hari Pekerja

Hari ni 1 Mei 2012, cuti sempena hari pekerja. Aku dok kat umah sorang-sorang. So menu tengah hari aku sempoi dan senang makan. ^_^



Ayam masak kicap dengan sambal belacan je. Sempoi.......






Alamak!! gambar blur la pulaks. Ni aku guna kicap ABC tu. Sedap rupanya. Lepas ni sentiasa ada la kicap tu dalam peti ais aku.


Hari ni makan nasi saja 3 kali. Ish! Canela tak gemuks. :-)

 



Ha, ni la kicapnya. Memang sedap. Sebelum ni aku tengok iklan, ayat aku, ala mesti macam kicap biase je. Tapi sebenarnya tak, sedap tau. Pekat, manis tak manis sangat. Sesuai sangatlah nak buat ayam masak kicap.


So aku bantai la makan nasik satu periok. Hehe.. tapi tak penuhla periuk tu.


No comments:

Post a Comment