Hidup Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 31 May 2012

YESS!!YESS!! DIA DAH DATANG !!!

Salam di petang yang belum balik kerja lagi.

Alhamdulillah... Makhluk P dah datang dah semalam. Tak payah dah aku nak makan-makan ubat bagi dia datang. Dia dah datang dengan sendirinya.

Tapi harap-harap bulan ni jela dia datang. Bulan depan dan bulan seterusnya janganla datang atas sebab-sebab yang aku inginkan ye. Kali ni je aku harap dia datang. Tapi lepas ni aku dah tak harap dia datang. Apakah yang aku merepekkan ini. Hanya aku dan DIA saja yang mengetahui.

Yang aku risau sekarang, senggugut still ada ni. Sakitnya sama je macam belum operation. 

Hari ni jugak mood aku tak ok. Kejap nak marah, kejap nak nangis. Ntah ape-ape ntah? Tapi yang aku perasan, memang time-time macam ni mood aku tunggang langgang macam ni la. Semua perasaan ada.

Esok balik kampung. Harap-harap mood aku dah kembali normal seperti sedia kala. Aku kena kuat kali ni. Dugaan kuat jugak balik rumah Incik Z kali ni sebab semua akan balik jugak. Janganla ada episod air mata jatuh lagi.

Cayok!Cayok!

No comments:

Post a Comment