Hidup Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 May 2012

Produk baru lagi..

Salam 1 Rejab 1433 Hijrah. Hari ni nak cerita, aku pakai produk baru lagi.

Terjebak sebab tengok muka member dalam facebook tu, orang kampung aku rupanya. Cantik betul kulit muka dia. 

Aku pun nak try la pakai, kot-kotla boleh jadi kulit camtu. Sebelum ni aku pakai SK2. Mungkin kulit aku tak sesuai dengan produk mahal ni. Hahaha... Muka aku tumbuh jerawat everyday. Sampai aku dah rasa malu dengan muka aku yang asyik ada jerawat ni. Dulu muka aku tak macam ni pun. Sedih betol.

Ada setengah orang, muka ada jerawat, tapi bila pakai SK2 ni hilang jerawat dan kulit jadi cantik. Aku pulak sebaliknya. Sedih plak rasanya sebab duit dah terbang beribu. Tapi nak buat camnakan, nama pun nak cuba. Aku pun pujukla hati ni. Takpela kulit aku tak sesuai dengan produk mahal ni.



So semalam dah terima barang dari member tu. Nama produk ni BioRejuv. Harga dia pun boleh tahan jugakla. Tapi tak pe yang ni boleh guna lama. Sebab dia adalah seketul sabun yang boleh dipotong-potong. Agaknya muka aku ni sesuai pakai jenis sabun-sabun je kot. Sebelum aku pakai SK2 memang aku pakai pencuci jenis sabun je pun.




RM 150.00, Harga kawan sekampung RM 135.00



Pinjam pic dari FB dia.



Cantik kan kulit muka dia. Camna aku tak terjebak.






Kalau nak beli, kena fikir berkali-kali.
 

Sedih. Tak habis pakai lagi. Tapi muka tak sesuai kot. Kebetulan member tu pun pernah pakai SK2 jugak, muka dia pun tak sesuai. Naik jerawat jugak. So memang kena sangatla kan. Lagila semangat aku berkobar-kobar nak cuba BioRejuv ni.

Harap-harap sesuailah hendaknya. Tension sangat dah dengan muka aku ni. Sana-sini ada jerawat.

Amin..


No comments:

Post a Comment